Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Αγοράσατε . . .

Τελικά αγοράσατε μαζί μου την Τρίτη. Το ήξερα πως είστε πολλοί εσείς που διαβάζετε αυτά που γράφω αλλά δεν το περίμενα πως τα άρθα μου τα διαβάζουν και πολλοί επενδυτές. Πως να εξηγήσω αλλιώς την μεγάλη άνοδο κατά 15% την Τρίτη της Εθνικής τράπεζας. Προφανώς διαβάσατε τι έγραψα την Δευτέρα και την Τρίτη ορμήσατε να αγοράσετε. Την επόμενη φορά σας παρακαλώ μην είστε τόσο επιθετικοί! Εντάξει πιστεύετε όσα γράφω και το ξέρω πως με ακολουθείτε στις προτάσεις μου αλλά μη τα λέτε και όλα στους φίλους σας! Αν ήξερα πως το άρθρο μου θα προκαλούσε 15% άνοδο, θα φρόντιζα να αγόραζα μία μέρα νωρίτερα! Δεν πειράζει. Εμείς να είμαστε καλά. Και τώρα για όσους με ρωτάνε πότε να πουλήσουν, ένα έχω να πω. Σε 5 χρόνια στα 50 ευρώ. Αυτά . . . και συνεχίστε τις αγορές. Η εποχή μας είναι εποχή για αγορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: