Δευτέρα 23 Μαρτίου 2009

Απαράδεκτη πρακτική της ALPHA BANK!

Διαβάστε τι έπαθα και θεωρώ άδικη την τακτική επιβολής τόκων με αυτό τον τρόπο.
Διαβάστε την επιστολή που απέστειλα στην τράπεζα:


ΠΡΟΣ ALPHA BANK Σταδίου 40
ΤΚ 102 52 ΑΘΗΝΑΙ


ΘΕΜΑ: «Επιβολή τόκων για ποσό που έχει εξοφληθεί μερικώς»



Διαθέτω μία κάρτα Alpha bank Visa την οποία χρησιμοποιώ εδώ και 8 χρόνια. Έχω δώσει πάγια εντολή εξόφλησης όλου του ποσού με αυτόματη χρέωση του τραπεζικού λογαριασμού μου που διαθέτω στην ίδια τράπεζα. Στις x/x/2009 έπρεπε να πληρωθεί η κάρτα μέσω του τραπεζικού λογαριασμού μου με το ποσό των 372,35 ευρώ. Δυστυχώς από αμέλεια μου, ο τραπεζικός λογαριασμός μου περιείχε μόνο 340,98 ευρώ οπότε και έγινε η πληρωμή του εν λόγω ποσού αφήνοντας υπόλοιπο 31,37 ευρώ. Δεν έγινε καμία προσπάθεια εκ μέρους της τράπεζας να ενημερωθώ για το υπόλοιπο αυτό.
Στις x/x/2009 παρέλαβα από το ταχυδρομείο τον νέο λογαριασμό της πιστωτικής μου κάρτας και εκεί διαπίστωσα έκπληκτος πως δεν είχε πληρωθεί όλο το ποσό αλλά μόνο τα 340,98 ευρώ. Μελετώντας τον νέο λογαριασμό διαπίστωσα πως οι νέες συναλλαγές ήταν αξίας 131,86 ευρώ. Επιπλέον η τράπεζα σας μου ζητούσε να πληρώσω το υπόλοιπο του προηγούμενου λογαριασμού, δηλαδή 31,37 ευρώ αλλά και τόκους για την μη έγκυρη πληρωμή του προηγούμενου ποσού. Οι τόκοι αυτοί έφταναν το ποσό των 7,40 ευρώ. Για 31,37 ευρώ καθυστέρηση ένα μήνα, μου επιβλήθηκαν τόκοι 7,40 ευρώ! Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης της τράπεζας διαπίστωσα πως παρόλο που η τράπεζα είχε πάρει από τον τραπεζικό μου λογαριασμό 340,98 ευρώ ,δηλαδή το 91,57% του οφειλόμενου ποσού, μου επέβαλε τόκους για όλο το ποσό, δηλαδή σαν να μην είχα πληρώσει ούτε τα 340,98 ευρώ! Βεβαίως το ποσό αυτό δεν βρίσκεται στον τραπεζικό μου λογαριασμό από τις x/x/2009! Αλλά εγώ πληρώνω τόκους σαν να μη το έχω πληρώσει!
Παρακαλώ όπως:
1ον Με ενημερώσετε άμεσα για τους όρους της σύμβασης που έχουμε υπογράψει αναλυτικά, αποστέλλοντας μου ταχυδρομικώς αντίγραφο της συμβάσεως με υπογραμμισμένο το σημείο όπου αναφέρετε η εν λόγω ενέργειας σας.
2ον Διαγράψετε το χρέος αυτό των 7,40 ευρώ και να μου επιβάλετε τόκους μόνο για το ποσό των 31,37 ευρώ που χρωστάω.
3ον Σε περίπτωση που δεν γίνεται να μου επιβάλετε τόκους μόνο για το ποσό που χρωστάω και παραμένει το ποσό των 7,40 ευρώ, τότε παρακαλώ όπως μου επιστραφούν τα 340,98 ευρώ που έχετε λάβει από τον τραπεζικό μου λογαριασμό από τις x/x/2009 με τους νόμιμους τόκους και η πληρωμή όλου του ποσού, δηλαδή 372,35 ευρώ θα γίνει μαζί με τους τόκους 7,40 ευρώ άμεσα καταθέτοντας το υπόλοιπο ποσό στον τραπεζικό μου λογαριασμό.
Σε περίπτωση που δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματα μου ή δε δοθούν οι απαραίτητες εξηγήσεις από αρμόδιο υπάλληλο της τράπεζας, δηλώνω πως επιφυλάσσομαι να προβώ σε κάθε νόμιμη ενέργεια που θα διασφαλίσει τα νόμιμα συμφέροντα μου. Επίσης επιφυλάσσομαι να προβώ σε διακοπή της σύμβασης που έχουμε υπογράψει προ 8ετίας, κατάργηση όλων των τραπεζικών λογαριασμών που διαθέτω στην τράπεζα σας, δυσφήμιση της τράπεζας σας με κάθε τρόπο, επικοινωνία με τον συνήγορο του πολίτη, καταναλωτικές οργανώσεις, Τράπεζα της Ελλάδος και Υπουργείο Ανάπτυξης, επικοινωνία με ΜΜΕ καθώς και ανακοίνωση της πρακτικής σας αυτής σε κάθε forum και blog διαθέσιμο στο διαδίκτυο.





Με τιμή,

xxxxxx



---Τελικά σήμερα 17 Απριλίου έλαβα μία επιστολή από την Άλφα τράπεζα που μου απαντούσε στο γνωστό θέμα που έχω αναφερθεί πριν ένα μήνα."...σε συνέχεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας με την Υπηρεσία μας, σχετικά με την υπ' αριθ. ********* κάρτα σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω της καλής μεταξύ μας συνεργασίας, ικανοποιήσαμε το αίτημα σας, πιστώνοντας στο λογαριασμό της ανωτέρω κάρτας το ποσό των 7,40 ευρώ. ..."

Δεν υπάρχουν σχόλια: