Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Βενζίνη

90 $ το βαρέλι έχει πάει το πετρέλαιο. Γιατί όμως εγώ αγοράζω 1,34 την 100αρα και μέχρι προχτές την αγοράζα 1,39, όσο δηλαδή όταν το βαρέλι κόστιζε 145$?
Ποιός μπορεί να απαντήσει? Ναι ξέρω πως η σχέση ευρώ/$ ήταν τότε 1,58 και τώρα είναι 1,42. Άρα αν υπολογίσουμε σε ευρώ το βαρέλι, τότε ήταν 92ευρώ και τώρα είναι 63 ευρώ! Άρα έχουμε πτώση 31%! Γιατί αυτή η πτώση δε φάνηκε στα βενζινάδικα? Ποιός φταίει? Οι μεγάλες εταιρίες λένε πως πουλάνε σαφώς φτηνότερα αλλά τα πρατήρια όχι και ότι αυτοί φταίνε. Οι πρατηριούχοι λένε τα αντίθετα. Τελικά τι γίνεται? Έστειλα email σε αρκετές εταιρίες και όλες μου απάντησαν πως πουλάνε πολύ φτηνότερα. Δε ξέρω άλλα έχω την αίσθηση πως οι πρατηριούχοι βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν "χοντρό χρήμα". Όπως μου είπε και ένας φίλος έμπορας, "αν αύριο αγοράσω ένα προιόν φτηνότερα, δε θα το πουλήσω φτηνότερα αλλά θα κερδίσω τη διαφορά, βλάκας δεν είμαι". Άρα βλάκες είμαστε εμείς... Πάντως υπάρχει τρόπος να αμυνθούμε. Προσπαθήστε να μειώστε την κατανάλωση, αγοράζετε πάντα από τον φτηνότερο, μιλήστε, στείλτε email σε υπουργούς, εταιρίες κτλ. Μόνο μη κοιμάστε. Θα μας φάνε ζωντανούς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: