Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2008

Ολυμπιακή

"Επιτέλους!" σκέφτηκα όταν πριν λίγες μέρες άκουσα πως τελικά κλείνει η ολυμπιακή. Δε με ενδιαφέρει γιατί είναι ζημιογόνα, δε με ενδιαφέρει αν θα μπορούσε να είναι κερδοφόρα. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να σταματήσω να την πληρώνω εγώ! Σιχαίνομαι και βαρέθηκα να ακούω τους υπαλλήλους της να λένε πως τους πετάνε στο δρόμο πως είναι αβέβαιο το αύριο κτλ. Τόσα χρόνια που τους πλήρωνα εγώ, τι κατάλαβα? Γιατί ρε δημόσιε υπάληλε να σε πληρώνω? άντε τώρα βγες και εσύ στην ελεύθερη αγορά να δεις πως είναι! Γιατί απαιτείς να συνεχίσω να σε πληρώνω? Δε γουστάρω άλλο ρε φίλε! Από τη μία εσύ με τους μεγάλους μισθούς και από την άλλη εμείς που δεν είχαμε μέσο και δε γίναμε ΔΥ, από τη μία εσύ να πληρώνεσαι για να κάθεσαι, να κάνεις απεργιες και από την άλλη εμείς να παλεύουμε στην ελεύθερη αγορά να επιβιώσουμε κια να κερδίσουμε αρκετά χρήματα για εμάς, την οικογένεια μας, εσένα και τις δημόσιες εταιρίες που είναι ζημιογόνες. Γιατί να είμαι μαζί σου? Γιατί να με ενδιαφέρει αν θα χάσεις όλα αυτά τα προνόμια που είχες? Εσύ πότε ενδιαφέρθηκες όταν έκανες απεργία και έκλεινες με το έτσι θέλω τα αεροδρόμια. Τώρα ήρθε η ώρα να πληρώσεις φίλε μου. Και πάλι τυχερός είσαι γιατί πολλοί από εσάς θα βγείτε με πλήρη σύνταξη με 25 χρόνια εργασίας! Ακόμα και αυτό το προνόμιο δεν έπρεπε να το έχετε. Γιατί ο Μανώλης ο μπακάλης της γειτονιάς μου ενώ είχε 25 χρόνια εργασίας στην δύσκολη ελεύθερη αγορά, προχτές που φαλήρησε δεν του έδωσε κανείς πλήρη σύνταηξη, και τώρα δουλεύει υπάλληλος σε μεγάλο σούπερ μάρκετ... Γιατί όταν μία εργαζόμενη στην Ολυμπιακή έμενε έγκυος, έπερνε άδεια για 2 χρόνια ενώ η Καίτη η περιπτερού της γειτονιάς μου, με την κοιλία στο στόμα ακόμα δούλευε? Όταν σας βλέπω στα κανάλια να Λέτε πόσο αδικημένοι είστε, μόνο να σας φτύσω μου έρχετε. Σύγουρα υπάρχουν λίγοι καλοί ανάμεσα σας, αλλά δε μιλάω για αυτούς. Και ουτώς η αλλώς αυτοί θα βρουν αμέσως δουλειά.
Ναι χαίρομαι που επιτέλους θα κλείσει αυτή η ζημιογώνος εταιρία που καθημερινά εγώ πληρώνω και εύχομαι η κυβέρνηση να κάνει αυτό που πρέπει και να κλείσουν όλες οι δημόσιες ζημιογόνες εταιρίες.
Άντε στο @&%#%^& ολυμπιακή και δημόσια τρωκτικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: