Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

ΔΝΤ

Μεχρι πριν ενα μηνα ημουν σιγουρος πως δεν προκειται να ειναι τοσο ανικανος ο Γιωργακης και να μας παει στο ΔΝΤ. Πριν ενα μηνα, ξαφνικα μια μερα επεσε μαι δηλωση "μπορει και να παμε στο ΔΝΤ" την ιδια μερα στο νετ στα διαφορα δημοσιογραφικα blog αρχισαν τα παπαγαλακια να μιλανε πως μπορει και να παμε στο ΔΝΤ. Τοτε ειπα στους φιλους "παιδια ετοιμαστειτε ερχονται. ειμαι πλεον σιγουρος πως το ΔΝΤ θα ερθει". Το Πασοκ με εχει συνηθησει να κανει αυτο που λεει πως . . . δεν θα κανει. οποτε πλεον ημουν σιγουρος. ετσι εκανα τα κουμαντα μου, πχ πηρα εθνικη τραπεζα αφου ειναι γνωστο πως μετα το ΔΝΤ ανεβαινουν οι μετοχες.

Σημερα ο ανικανος ο αθλιος ο Θεος να τον κανει ανθρωπο, αποφασισε να προσφυγει στο ΔΝΤ. και εγω ως απλος Ελληνας πολιτης ρωτω:
1. Μας ρωτησε; ΟΧΙ. ΑΠΑΙΤΩ αμεσα προσφυγη στις καλπες ωστε εγω να αποφασισω ποιος θα με βγαλει και πως απο την κριση.
2. Το επιτοκιο δανεισμου το παρελαβε απο τον Καραμανλη στο 3% και το πηγε σε εξι μηνες στο 9% σημερα το πρωι. Αρα αυτος φταιει και οχι η προηγουμενη κυβερνηση. Να παψει να ριχνει τις ευθυνες του αλλου και να αναλαβει την ευθυνη του.
3. Πριν τις εκλογες ελεγε πως υπαρχουν χρηματα κτλ. Ελεγε ψεματα; Αν ναι, φυλακη για ψευδης δηλωσεις.
4. Εξαγγελει νεα προγραμματα για τον ΟΑΕΔ ΑΛΛΑ εμενα και πολλους αλλους μας χρωσταει λεφτα απο τα προηγουμενα προγραμματα! εχω κοψει τιμολογιο να πληρωθω εδω και δυο μηνες και ακομα αοριστα μου απαντανε πως δεν ξερουν ποτε θα με πληρωσουν ενω στην αρχη μου ειχαν πει πως θα με πληρωναν οπως και τον σεπτεμβριο, μεσα σε 10 μερες τ ο π ο λ υ ! Αρα μας δουλευουν αφου ολοι εσεις νομιζετε πως οντως τρεχουν προγραμματα!
5. Τα λεφτα που μου χρωσταει το κρατος απο τον Ιανουαριο για παροχη υπερησιων σε ασφαλισμενους του και που εχω κοψει αποδειξη απο τοτε, ποτε θα μου τα δωσει; Γιατι εγω την ΔΕΗ και τον ΟΤΕ τους πληρωνω κανονικα. Δεν οφειλει το κρατος να με πληρωνει αμεσα αγου εχω κοψει και την αποδειξη εισπραξης των χρηματων;

Ξερετε γιατι εκλεισαν μεσα τους τρομοκρατες; Γιατι αν ηταν ελευθεροι, αυριο δε θα γυρναγε Αθηνα ο Γιωργακης.
ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ λεγεται αυτο που εκανε σημερα. Πως τιμωρειται; Εσεις θα μου πειτε εγω δεν ξερω.
Και αν θελετε την γνωμη μου, ναι επρεπε να καταφυγει στο ΔΝΤ αφου ειναι ανικανος να παρει μονος του τα μετρα που πρεπει να παρθουν. Απλα ειναι προδοσια. επρεπε μονοι μας να παρουμε τα μετρα εδω και μηνες. Αλλα η ανικανοτητα δεν εχει προηγουμενο και συνεπως...
ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΕΛΛΗΝΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: