Μεγαλη μερα η σημερινη.
POLE για τον Rubens
14ος ο Button
και τωρα αναμενουμε την αυριανη μερα να δουμε αν θα μπορεσει ο Rubens να παρει μαι απο τις πρωτες τρεις θεσεις ωστε να μειωθει η διαφορα κατω των 10 βαθμων και να παμε στον τελευταιο αγωνα ετοιμοι για ολα. και τωρα φαινεται ακομα περισσοτερο ποσο σημαντικο ρολο εχουν παιξει οι δυο αλλαγες θεσεων που εγιναν απο την ομαδα και εδωσαν στον Button 4 ποντους παραπανω. Τα παντα θα εξαρτηθουν και απο το ποτε θα μπει το αυτοκινητο ασφαλειας στην πιστα αυριο καθως το θεωρω πολυ πιθανο καθως μαλον και αυριο θα εχουμε βροχη. μακαρι να δουμε στεγνο αγωνα ωστε να μην εχουμε πολλες ανατροπες και οποτε πιστευω θα καταφερει ο Rubens να παρει μια απο τις 3 πρωτες θεσεις και γιατι οχι και την νικη.
Q: (Ingo Rorsch - Sportbild) Rubens, in the first part of the season, Jenson was usually in front of you. Now, in the second part of the season, you are always in front of him. Can you explain why it has changed?
RB: I’ve tried to explain to everyone that I had some technical problems with the brakes. My brakes were working perfectly but unfortunately, with this car, the way it’s built, I had the rear callipers running too hot and because of that, I couldn’t run the rear wheel covers for most of the time. The balance was not the same. The car was still good but it wasn’t as good as Jenson had it at times. For the past three years I’ve tried the brakes that Jenson were using and I never liked them. We tried and took them off and just before Silverstone we said we should try them again because we’re losing too much time, and then since Silverstone I’ve been using those brakes and I have the same quality of car that Jenson is using, so since then I’ve made a step forward and I’ve been much happier with the whole condition and been helped by the fact that I could use all the aerodynamic devices on the car.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου